piątek, 23 sierpnia 2019


Witam!

Wakacje i kilka rozmów zmotywowały mnie do założenia bloga! To kolejny krok, który ma pomóc dotrzeć do jak największej ilości Osób - Rodziców, terapeutów, nauczycieli! 

Kim jestem? Na imię mam... Ania :D 
Pracuję jako Nauczyciel Przedszkola w Anglojęzycznym Przedszkolu Best Start Academy w Tarnowskich Górach. 

Jestem również terapeutą ręki i integracji sensorycznej, mam również uprawnienia do terapii pedagogicznej, ukończyłam kurs arteterapii

Kocham swoją pracę! Widzę ogromny potencjał w sensoryce, która wspomaga rozwój naszych Pociech na różnych płaszczyznach. 

Chcę też pokazać, że praca z dziećmi szczególnie w artystycznym wymiarze nie musi opierać się na pracy odtwórczej... Walczę z tym, pokazuję i inspiruję - chcę pokazać jak ważna jest praca TWÓRCZA! Dzięki temu rozwijamy kreatywność Dziecka, Dziecko myśli samodzielnie, Nauczyciel nie może poprawiać pracy Dziecka, tylko dlatego, że nie pasuje do koncepcji... Praca Dziecka ma być w całości Jego pracą! Nauczyciel kieruje, proponuje. i tylko tyle! 

Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania, do komentowania, dyskusji. 




Przedszkolanka-Anka
#sensoryczniekażdegodnia

1 komentarz: